Quantcast
Channel: Bloc de BalearWeb
Viewing all articles
Browse latest Browse all 13085

I aquí no passa res

$
0
0
Espanya és diferent a la resta de països que ens envolta, a la resta d'Europa per menys qualsevol president amb un mínim de decència democràtica ja hagés dimitit , aquí no, aquí l’estant acusant d'haver cobrat en negre i no passa res de res, s'han trobat sms que l’envia a en Barcenas i no passa res.
És que no hi ha ningú amb un poc de decència dins del seu partit per dir-li que s'en vagi, o és que tothom està ben ficat en aquest embroll.
Que deuen pensar els ciutadans amb aquests esdeveniments i els seus votants que deuen pensar, al millor a en Rajoy no li deu interessar el que pensa la gent que el va votar ni el que pensa la resta de la ciutadania.
Quina imatge estam donant a l’exterior, un president presuntament corrupte, qualsevol persona per menys ja hagès deixat el seu càrrec però ell no , només es limita a dir que no ha cobrat sobresous, no té  vergonya


Viewing all articles
Browse latest Browse all 13085

Trending Articles



<script src="https://jsc.adskeeper.com/r/s/rssing.com.1596347.js" async> </script>