Quantcast
Channel: Bloc de BalearWeb
Viewing all articles
Browse latest Browse all 13085

Juntes d'abril

$
0
0

Continuam fent la feina institucional que hauria de fer l'Ajuntament. De fet som l'únic partit que publica aquestes actes, una feina que fem des de que tenim representació a l'Ajuntament. a la nostra pàgina web trobareu  actes senceres de les Juntes, respectant la llei de protecció de dades

El més destacat de la Junta del 4 d’abril de 2013 a la que no va poder assistir,el nostre regidor en Pepe García.

- A aquesta Junta es va aprovar l’informe favorable de la regidora delegada de Medi Ambient de la sol·licitud d’explotació dels fondejos regulats de Formentor per part de la Fundació Nou Vents – Projecte Home Balears.

- Es va aprovar el conveni per a la utilització del pati de la Casa Consistorial per part del col·legi de Montisión.

- Es va aprovar la proposta de la regidora delegada de Medi Ambient en la qual proposa “prorrogar les explotacions del lots de les platges als corresponents adjudicataris per la temporada 2013, tenint en compte les corresponents modificacions de canon que es puguin donar arran de l’autorització de la Demarcació de Costes,

- Es va aprovar la licitació per a l’explotació de les terrasses situades en zona marítimo terrestre  del terme de Pollença per a la temporada 2013. prorrogable per tres temporades més.

- Es van aprovar les Bases Específiques del concurs de mèrits per a la constitució d’una borsa de policia local, i la seva convocatoria, atès l’esgotament de l’anterior borsa per transcurs del termini, i l’existència de vacants pendents  de cobrir.

- Es va aprovar el contracte del servei de recollida i acollida d’animals domèstics al municipi de Pollençaal licitador “Fundació Natura Parc” per un  import de 27.450 euros (IVA exclòs)

- Es va aprovar la proposta d’adjudicació expedient de contractació de la rehabilitació del conjunt de la zona del Calvari al licitador  Amer e Hijos S.A. per un import de 196.432,45 €  (IVA exclòs). 

Normal021MicrosoftInternetExplorer4

El més important de la Junta del 16 d’abril de 2013.

- Disciplina urbanística; quatre decrets d’imposicions de sancions

.- Decret núm. 232. Imposició d’una sanció de 9.808’35 €

.- Decret núm. 233. Imposició d’una sanció de 38.317’10 €

.- Decret núm. 235. Imposició d’una sanció de 12.539’82 €

.- Decret núm. 236. Imposició d’una sanció de 31.253’03 €

Normal021MicrosoftInternetExplorer4

 

- Vam aprovar el projecte tècnic i el plec de clàusules administratives i de prescripcions tècniques que ha de regir la licitació per a l’any 2013 prorrogable per tres temporades més, de temporada en temporada; dels lots dels canals d’embarcacions amb motor de les platges d’Albercuix i Tamarells (H), d’un quiosc a la platja de Tamarells (J), castells d’arena IT75 ( devora piscina Daina) (K) i castells d’arena IT74 ( carrer Llevant) (L).

- Vam aprovar  l’inici de l’expedient disciplinari a un treballador personal laboral fix per una falta disciplinària d’abandonament del lloc de treball;suspensió d’empleament i sou de dos dies.

-Vam aprovar el Pla de Seguretat i Salut en el treball relatiu a l’obra “Canvi de Coberta, millora de l’accessibilitat i de les instal·lacions de Can Llobera”, i el Pla de Seguretat i Salut en el treball relatiu a l’obra “Rehabilitació del conjunt de la zona del Calvari”

 

 

 


Suport al documental "Mort accidental d'un immigrant"

Més informació:

Facebook: https://www.facebook.com/ProyectoAlpha

Twitter: https://twitter.com/ProyectoAlpha1

Blog: http://alphadocumental.wordpress.com/

 

 

 


Viewing all articles
Browse latest Browse all 13085

Trending Articles



<script src="https://jsc.adskeeper.com/r/s/rssing.com.1596347.js" async> </script>