Quantcast
Channel: Bloc de BalearWeb
Viewing all articles
Browse latest Browse all 13125

MÉS per Mallorca demana coherència al PP en matèria d’habitatge.

$
0
0

Campomar: “Només veuen oportú criticar, no presentar propostes constructives. Nosaltres farem el contrari demà al ple”

  La diputada de MÉS per Mallorca, Joanaina Campomar, ha explicat aquest dilluns en roda de premsa que la formació ecosobiranista presentarà esmenes a la moció del PP en matèria d’habitatge. “L’únic que té és un paràgraf sense cap proposta. Nosaltres volem una moció constructiva, i per això presentarem les esmenes, a veure què en pensen els del Partit Popular”, ha assesgurat Campomar. La diputada ha demanat “coherència” als populars, ja que demanen una cosa al Parlament de Balears, mentre que al Congrés rebutgen les mesures presentades per habitatge.

Campomar ha posat èmfasi en el fet que queden mesures a l’aire, més enllà de les que puguin quedar si no s’aprova el Reial Decret Llei, que contempla l’ampliació de la durada dels contractes de lloguer i l’avís als serveis socials abans de dur a terme un desnonament. Campomar ha assegurat que és “d’urgència” treballar també la limitació dels preus del lloguer i la revisió de la fiscalitat de les societats patrimonials.

8 de març

La diputada ecosbiranista, per altra banda, ha qualificat la manifestació del passat divendres d’”històrica”, tot i que el sentiment després del cap de setmana és “agredolç”, ja que tres dones han estat assassinades en menys de 48 hores. “Hem de continuar fent feina en polítiques feministes, ens queda molt camí per fer”, ha dit la diputada que ha afegit que “el moviment feminista és proactiu i transversal, que fa una feina incansable per una societat igualitària i inclusiva” mentre que “d’altres s’han d’inventar notícies perquè el missatge d’odi cap a elles imperi a la nostra societat”.


Viewing all articles
Browse latest Browse all 13125

Trending Articles



<script src="https://jsc.adskeeper.com/r/s/rssing.com.1596347.js" async> </script>