Quantcast
Channel: Bloc de BalearWeb
Viewing all articles
Browse latest Browse all 13082

No volem tornar a la gestió del 2003

$
0
0

El passat dijous el diari "Última Hora" publicava que el PP està a punt d’arribar a un acord amb el PI perquè s’incorpori a l’equip de govern, un acord al que es podria sumar UMP (veure notícia). Cap sorpresa, el que ens preocupa és tornar a les formes de fer i gestionar d'un govern com el del 2003 (PP-UMP & UM-UNPI), una forma de governar i gestionar de la qual encara tots els ciutadans de Pollença  estam pagant les conseqüències. L'exemple més clar seria el projecte de l'auditori d'en Moneo que va ser un dels temes  claus d'aquell pacte beneït per en Jaume Matas i que ara ens volem fer pagar.

Igualment ens preocupa que a les negociacions entre PP –PI,  puguin incloure amagar l’auditoria que afecta a un regidor del PI  a un calaix, fet que evidentment no consentirem.  Al mes de gener es varen fer públiques les conclusions de l' auditoria feta a l’Ajuntament per l’empresa especialitzada DELOITTE. A l'auditoria es constaten nombroses irregularitats: incompliment de  la llei de contractació pública, falta de control pressupostari de les despeses que  s'aprovaven, factures aprovades sense conformar ... i  algunes de les mateixes van ser realitzades per un dels actuals regidors de CiU en i ex-regidor d’esports d’UM a anteriors legislatures. (veure anterior article; L'auditoria no acabarà a un calaix)

Al mes de febrer vam presentar una moció, que es va aprovar per unanimitat, per realitzar un informe jurídic sobre l’auditoria per confirmar o  no els possibles delictes que s’hagin pogut realitzat en algunes de les actuacions indicades a l’informe i, si és el cas, denunciar-les als jutjats.Des de febrer fins al darrer ple de maig hem demanat al batle en diversos plens pels  informes respecte a l’auditoria. Una feina que hauria de ser prioritària per aclarir les greus irregularitats assenyalades en la mateixa. La resposta sempre ha estat que no s’han fet i no s’ens ha informat de que s’hagués donat cap pas per fer aquests informes, tot això en paral·lel a les negociacions entre PP i PI, el que evidentment no ens dona cap confiança tenint en compte el que va ser la nostra experiència amb un govern similar al 2003.(notícia al Última Hora)

 


 Del 23 al 30 es fa una crida a tota la ciutadania a un plebiscit ciutadà,  "Plesbiscito Ciudadano".Al cas de Pollença  els Indignats organitzen aquest plesbiscit, al seu perfil de facebook us podeu posar en contacte amb ells per ajudar i participar. Cal posar en marxa el major nombre d'urnes possibles, se necessita gent perquè aquesta acció sigui un autèntic èxit de la ciutadania.



 

 


Viewing all articles
Browse latest Browse all 13082

Trending Articles



<script src="https://jsc.adskeeper.com/r/s/rssing.com.1596347.js" async> </script>