Quantcast
Browse latest Browse all 12459

Ruta ciclista entre Cala Millor i Porto Cristo

$

Una bona ruta ciclista a Mallorca és la que discorre entre Cala Millor i Porto Cristo. És prou fàcil perquè tota la família la pugui gaudir ... especialment perquè hi ha molts descansos de platja al llarg del camí.

Sortim de Cala Millor pel carrer dels Baladres en direcció a S 'Illot. En arribar a la carretera principal de l'Avinguda les Palmeres, girar a l'esquerra i girar a la dreta fins a la Avinduda de les Savines. Es pot fer una parada a l'assentament talaiòtic de S 'Illot (Carrer Llebeig 3), que compta amb un centre de visitants i es troba a un sol carrer de la platja.

Continuar per l'avinguda de les Savines. Un cop creuat el torrent Torrent Can Amer, seguir direcció Cala Morlanda - Porto Cristo. En arribar a la carretera PMV-4023 fins a Porto Cristo hi ha un carril bici. Porto Cristo té un gran port amb una bona selecció de restaurants, una platja encantadora i també és la llar d'unes espectaculars coves subterrànies que realment val la pena visitar.

En aquest punt es pot tornar i continuar per la costa, tot i que les carreteres no estan asfaltades, o es pot tornar per una ruta interior a través de Son Carrio, un petit poble tradicional mallorquí.

No obstant això, en triar aquesta ruta, hauràs de fer el trajecte per la carretera principal, que està molt transitada, sobretot durant la temporada estival. Una alternativa seria explorar el cap de Punta de N 'Amer tornant a Sa Coma. La ruta a través del cap proporciona una experiència de ciclisme fora de carretera al llarg d'una pista accidentada.

Punts d'interès: Les platges de la zona ofereixen una bona excusa per aturar-se i donar-se un bany refrescant. A Porto Cristo no s'ha de perdre l'Aquari, les Coves del Drac i les Coves dels Pernils, que donen al visitant una oportunitat única d'explorar les meravelles subterrànies de l'Illa.