Avui a les 20h celebrarem el ple ordinari de gener, amb els seguents punts de l'odre del dia:
Podeu seguir el ple presencialment a la Sala de Plens, a Radiopollença.net, al 107.9FM o bé a través del nostre twitter (https://twitter.com/search?q=%23plepollen%C3%A7a&src=typd)1.- Aprovació, si procedeix, de les actes de les sessions anteriors
I.- PART RESOLUTIVA
2.- Aprovació, si procedeix, de les bases reguladores i de la convocatòria per a la concessió de subvencions a empreses que utilitzen el català com a llengua habitual.
3.- Dació de compte de les resolucions de Batlia contràries a les objeccions efectuades així com de les principals anomalies detectades en matèria d’ingressos, de conformitat amb el disposat a l’article 218 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals (TRLRHL), amb la nova redacció donada per l’article 2 de la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l’administració local (LRSAL)
4.- Moció presentada pel grup d’Alternativa relativa a l’anotació en el Registre de la Propietat de tota infracció urbanística detectada.
5.- Moció presentada pel grup de PSM-EN d’eliminació de les plaques commemoratives que incloguin el nom de condemnats per delictes relacionats amb la corrupció.
Aquesta moció es la que ha recollit la premsa en aquest article a l'Ara Balears.
6.- Propostes / Mocions d’urgència
II.- PART DE CONTROL I SEGUIMENT
1.- Informació de Batlia
2.- Dació de compte de resolucions de Batlia
3.- Precs i preguntes”
Des de MÉS per Pollença hem fet les següents peticions i preguntes:
